21-25 september

26 september 2010 - Patos de Minas, Brazilië

Hallo hallo.

Het is weer een heel tijdje geleden, dus zal ik maar weer eens een heel verhaal neertypen over wat zich hier de afgelopen dagen heeft afgespeeld.

Dinsdag de 21e moest ik weer eens naar school.

Daar was het natuurlijk weer vrij saai, maar goed.

In de namiddag ging ik dan maar film kijken bij claudia en hebben we een beetje rondgedwaald uit verveling.

Al bij al heb ik dinsdag dus niet veel gedaan.

Woensdag de 22e ben ik na school naar Saii gegaan, waar we de koekjeskast stiekem hebben geplunderd en geprobeerd hebben een volledig portuguese film te volgen.

Die actie was dus niet volledig geslaagd..

Donderdag was Cesar, de mexicaan dan jarig en hebben we de hele dag door Parabéns gezongen in de klas, tot verveling van de leerkrachten uiteraard.

In de namiddag had ik een internetdate met een van mijn belgische vrienden gepland en een gesprekje met mijn lieve zusje.

Die waren beidden enorm tof!!

Toen de dates afgelopen waren, ben ik nog even een uurtje langs Saii gelopen en toen ben ik de film gaan afkijken bij Claudia.

Vrijdag was de school dan eerder gedaan.

Maar het was toch een hoop geloop en gedoe erna.

Ik wandelde met Eduardo en Eduardo naar huis en daarna gingen we de ingrediënten voor pasta pesto kopen, want ik mocht weer eens koken.

Alleen was de prei uitverkocht in de supermarkt en kon ik maar geen pesto vinden!!

Uiteindelijk om half 7 ´savonds hadden we dan toch alles bij elkaar.

Ik had nog even met mijn ouders geskypt en kreeg een leuk idee van hen voorgeschoteld, maar dat vertel ik later wel eens.

Om half 8 kwam Bruna dan naar mijn huis en samen maakte we het eten klaar.

Dat werd nog een gezellige avond die tot in de vroege uurtjes van de zaterdag uitliep.

En iedereen was betoverd door de pasta pesto.

Ik heb zelfs al een dag om het opnieuw te maken gekregen, jummie!!

Zaterdag, gisteren dus, was lekker lui.

Ik ging een uur wandelen, dacht na over het voorstel, ging zwemmen in de club, leerde mijn italiaans een beetje en ging toen naar een 3-jarige feestje.

Dat sloeg echt nergens op!!

Gewoon gans alice in wonderland nagebouwd.

En kinderen van 3 die om 10 uur nog op de trampoline staan te springen enzo??

Maar het was wel chique en tof!!

En de taart was ook heel lekker.

Om 12 uur, jawel, gingen we weer huiswaards en kroop ik in mijn bedje.

En zo belandden we dus op vandaag.

Maar aangezien het 9 uur is en ik dus nog niet echt iets heb gedaan, bewaar ik dat verhaal voor de volgende keer.

Nog een fijne middag daar!!

Liesy